Debat sobre aquest Post

L’avatar de User
L’avatar de Norbert Feliu

Jo sempre li parlo català a la IA, EXCEPTE (hehehe havia d'haver un cas que no) quan la uso per a desenvolupament, que prefereixo parlar-li en anglès i així practico :)

Cap Post

A punt per a més?